Znalezione wyniki: 15

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Re: Czas zacząć kampanię do wyborów do rad osiedlowych

Nie oceniałbym zaangażowania społecznego ludzi po ich aktywności w Radzie i Stowarzyszeniu. Nic mi o tym nie wiadomo, żeby to były jedyne dostępne formy działalności społecznej.

Inna sprawa, że ogólnie byłbym daleki od oceniania ludzi, których nie znam.
przez Arphar
23 maja 2011, o 07:33
 
Dział: Lokalne
Wątek: Czas zacząć kampanię do wyborów do rad osiedlowych
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 12206

Re: Czas zacząć kampanię do wyborów do rad osiedlowych

Ale tym średnim tam straszę :). A mogłem napisać w ankiecie, że student. Wszak obrona za miesiąc :).
przez Arphar
22 maja 2011, o 20:49
 
Dział: Lokalne
Wątek: Czas zacząć kampanię do wyborów do rad osiedlowych
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 12206

Coś na plus: Boćki przyniosły stronie sporą popularność, to dobrze dla Was. Trzeba się rozwijać, bo kto stoi w miejscu ten znika. Coś na minus: Ruch jaki generuje ta strona na moim serwerze jest ogromny (w ciągu 3 dni przekroczenie limitu miesięcznego ruchu o prawie 30% a to dopiero 1/3 miesiąca), c...
przez Arphar
11 maja 2008, o 02:59
 
Dział: Bociany 2008
Wątek: Gniazdo bocianie
Odpowiedzi: 177
Wyświetlone: 490502

e tam providerow szukacie i sie meczycie. Znalesc sobie sasiada/dwoch i razem jakas dslke pociagnac - juz dawno tpsa przestala miec lacza jak z horroru i jest naprawde fajnym dostawca, przynajmniej na DSLkach - a osoby ktore mnie znaja wiedza co mysle o tpsa jako o calosci, wiec: nie, to nie jest re...
przez Arphar
8 lis 2006, o 00:21
 
Dział: Osiedle - Dzierżonia
Wątek: internet - dzierzonia - nie FURRYNET !
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 5510

Pytanie dobre - ja wole slonia :) - Ale to loga na zyczenie Radka ;)
przez Arphar
23 sie 2006, o 17:48
 
Dział: Lokalne
Wątek: Logo
Odpowiedzi: 10
Wyświetlone: 12173

Logo

Radek krzyczal ze potrzebne logo dla strony - wiec mam propozycje: biała: http://arphar.one.pl/bociek.jpg czarna: http://arphar.one.pl/bociek2.jpg Niestety stare loga sa nie do odzyskania :(. Jesli sie te nowe podobaja to ok, a jesli nie to moge zrobic inne - w takim przypadku czekam na propozycje. ...
przez Arphar
22 sie 2006, o 23:43
 
Dział: Lokalne
Wątek: Logo
Odpowiedzi: 10
Wyświetlone: 12173

Nooo dooobra.... zaraz na to zerkne ;P. Pozatym znasz moje gg...
przez Arphar
12 maja 2006, o 13:02
 
Dział: Lokalne
Wątek: Do Arphara
Odpowiedzi: 3
Wyświetlone: 3495

faktyczne usytuowanie ulic na planie miasta w granicach ustalonych przez Urząd Miejski
przez Arphar
18 mar 2006, o 10:38
 
Dział: Warszewo-Stoki
Wątek: rada osiedla
Odpowiedzi: 2
Wyświetlone: 4032

HEHEHEH. Cos czuje, ze trzeba sie przejsc i Cie naprostowac ;). To rewir mafii Arphar&Simon... nie zadzieraj ;). LOL
przez Arphar
17 mar 2006, o 00:03
 
Dział: Osiedle - Dzierżonia
Wątek: a tutaj rządze ja :D
Odpowiedzi: 11
Wyświetlone: 18235

Radku. Sprawa nie jest prosta z tym powiadamianiem. Silnik uslugi wirtualnych serwerow nie dopuszcza istnienia subdomeny forum.warszewo.pl i domeny warszewo.pl na roznych serwerach. Dlatego maile z powiadomieniami sa wysylane... ale laduja na serwerze forum. Niestety jedynym rozwiazaniem jest przerz...
przez Arphar
16 mar 2006, o 23:56
 
Dział: Lokalne
Wątek: MOŻE NOWE LOGO ??
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 7025

moja propozycja (stara):

Obrazek
przez Arphar
11 mar 2006, o 16:09
 
Dział: Lokalne
Wątek: MOŻE NOWE LOGO ??
Odpowiedzi: 7
Wyświetlone: 7025

To sie nazywa optymizm ;)
przez Arphar
27 lut 2006, o 06:28
 
Dział: Warszewo-Odolany
Wątek: witam
Odpowiedzi: 6
Wyświetlone: 9102

czesciowo sie mylisz czesciowo masz racje :)
Po pierwsze - trudno nazwac szrotem to na czym znajduje sie forum. Chcialbym wiecej takich szrotow ;). Po drugie najpierw wszystko poszlo sie ********, a potem zaczal sie proces powolnego odzyskiwania danych.
przez Arphar
16 lut 2006, o 22:07
 
Dział: Nad Strumykiem
Wątek: Strona Osiedla "Nad Strumykiem"
Odpowiedzi: 12
Wyświetlone: 16324

Jeszcze jest pare problemow - jak naprzyklad bramka pocztowa powiadamiania o nowych postach, co jest zwiazane z kwestiami domen i innych spraw technicznych, ale mysle, ze niedlugo wszystko bedzie juz ok.
przez Arphar
7 lut 2006, o 13:49
 
Dział: Lokalne
Wątek: Forum znowu działa!
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 6063

Forum znowu działa!

Po licznych i niebezpiecznych bojach, udało nam sie ponownie uruchomić forum. Niestety nie obyło sie bez ofiar. Na pierwszy ogień poszły najbardziej niedoświadczone i bezbronne dusze młodych postów. Praktycznie wszystko co było napisane później niż koniec listopada zgineło i nie powróci więcej :(. P...
przez Arphar
2 lut 2006, o 01:31
 
Dział: Lokalne
Wątek: Forum znowu działa!
Odpowiedzi: 5
Wyświetlone: 6063

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

cron