co z tą pętlą jakie założenia takie realizacja
Napisane:
11 wrz 2007, o 08:29
przez as
fakty sa takie z petli docelowej trzeba wyciąc drzewa w tym roku nie zrobia tego bo koszty a rozumiem że w przyszłym kosztów nie będzie mnie sie wydaje że będą tylko że wyższe.
2 propozycja petla na terenie prywatnym przeszkód co nie miara od zgody właściciela po plany zagospodarowana i koszty dzierżawy.
3 koncepcja dolomitów sródleśna póki co to ster oficjalnie o tym nic nie wie a i tez autobus może mieć trudności z wykręceniem i czy ludzie tam mieszkajacy zaakceptują wątpliwe Co ma znaczyć ubieganie sie o krótszy autobus przecież on nie ma służyć tylko mieszkańcom lisiego pola a rozwozi po drodze ludzi z miasta na osiedla warszewskie i jest zatłoczony.Każda koncepcja ma tyle przeszkód co nie miara od spraw własnościowych poprzez sprawy techniczne, finansowe .
Każda koncepcja już z założenia ma takie trudności że autobusowi nie wróżę że szybko pojedzie.Dlatego też zwracam się z koncepcją umiejscowieniem pętli przed lisiem polem bo jest jedyna na dzień dzisiejszy do realizacji .teren miasta ,koszty to płyty jak obok do budowy nikogo zgoda nie potrzebna i wycinaka samosiejek. Gdyby ją realizowano sądzę że autobus od września by jeżdził a ludziom byłoby o 1300 metrów lżej.
jak tam kolejna zima bez autobusu chyba sie zapowiada, a obok podbórzańskiej z płyt sobie robią drogę w 2 tygodnie i będą po niej jeżdzić bardzo ciężkie samochody.No ale jak są założenia ciężkie do realizacji ( brak szerokości drogi za widokową brak chodnika dla ludzi i brak oswietlenia po drodze wycinka drzew na karku z miejkim od zieleni to se poczekamy) to póżniej można czekać i czekać i czekać .A mogli mieć ludzie już teraz lżej gdyby forsować realny ,łatwy i tani do realizacji plan przed lisim polem a i dla ZdiTM też o 600 m mniej paliwa i autobus na całej linii z pasażerami a nie z pustym autobusem na końcu pod lasem.